Γιατί ΚΚΕ ...

Θα ψήφιζα ΚΚΕ τον Μάη του 2012 για ν’ αλλάξουν τα πράγματα, για να μην μου πάρουν το σπίτι, για να μην μου κόψουν το ρεύμα, για να μην μου κόψουν το νερό. Χρόνια ολόκληρα σκεφτόμουν ότι πάντα στη ζωή μου αυτό θα έπρεπε να ψηφίζω αν ήθελα να είμαι εντάξει με τον εαυτό μου και την κοινωνία, αν ήθελα να υπερασπίζω τα συμφέροντά μου, αν ήθελα να είμαι με την τάξη μου και όχι μ’ αυτούς που μου πίνουνε το αίμα! Είχα μάλιστα αρχίσει να σκέφτομαι ότι αν ψήφιζα από τότε που το ΚΚΕ συμμετέχει σε εκλογικές διαδικασίες, ΚΚΕ θα ψήφιζα! Για τον γείτονά μου τον κομμουνιστή που όταν μια φορά του είπα ότι θα ψηφίσω ΚΚΕ για εκείνον μου είπε ότι αν είναι να ψηφίσω ΚΚΕ να ψηφίσω για μένα και για τα παιδιά μου και για τα παιδιά του κόσμου κι εγώ πείσμωσα και δεν ψήφισα! Θα ψήφιζα για μένα, αλλά θα ψήφιζα και για εκείνον αλλά δεν θα του το έλεγα! Θα ψήφιζα και για εκείνον γιατί μέχρι την τελευταία στιγμή του, νοιάζονταν για τον κόσμο και όχι για τον εαυτό του! Θα ψήφιζα γιατί κανένας άλλος στον κόσμο εκτός από τον κομμουνιστή δεν θα έδινε τη ζωή του για ένα αραπάκι στην άλλη άκρη της γης χωρίς καν να το γνωρίζει!
Μετάνιωσα που δεν ψήφιζα ΚΚΕ στο παρελθόν γιατί αγαπούσα πολύ το διάβασμα παρ’ όλο που η ζωή δεν μου έδωσε το δικαίωμα να παραδιαβάσω παρά μόνο στα διαλλείματα της σκληρής χειρονακτικής εργασίας του ορυχείου, αλλά και πάλι προσπαθούσα. Πάνω απ’ όλα ήθελα να δω μια κοινωνία που τα παιδιά όλου του κόσμου θα μπορούν να διαβάζουν, να παίζουν, να τραγουδούν και αγάπη για μια τέτοια κοινωνία έχουν μόνο οι κομμουνιστές καθώς μόνο αυτοί αγαπούν τη μελέτη τόσο μοναδικά! Όχι μελέτη για προσωπική αυτοεπιβεβαίωση και πλουτισμό, αλλά αφιερωμένη στον αγώνα εκείνον για μια κοινωνία χωρίς εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο.
Θα ψήφιζα τον Μάη του 2012 ΚΚΕ για να δώσω δύναμη στην δύναμη της ανατροπής αυτής της σάπιας εκμεταλλευτικής κοινωνίας. Είχα αποφασίσει να βουλώσω τ’ αυτιά μου στις σειρήνες αλλά οι σύγχρονες σειρήνες και αυτιά ξεβουλώνουν! «Ψηφίζουμε και φεύγουν», «Κανένα σπίτι στα χέρια τραπεζίτη», «Τέρμα στο χαράτσι του ΕΝΦΙΑ», «Καταργούμε το μνημόνιο με ένα νόμο και ένα άρθρο», «Κανένα σπίτι χωρίς ρεύμα και νερό»! Όλα αυτά χωρίς κόπο! Το ΚΚΕ ζητούσε κι άλλα πράγματα εκτός από την ψήφο μου! Ζητούσε να είμαι στο δρόμο, να υπερασπίσω την ψήφο μου, να κυβερνήσω εγώ ο ίδιος! Γίνονται αυτά τα πράγματα;! Έφτασα στην κάλπη και αποφάσισα ν’ ακούσω την σειρήνα! Γίνεται να λέει τόσα ψέματα, αναρωτήθηκα! Μπα, απάντησα ο ίδιος στον εαυτό μου γιατί θα τον πάρουν με τις λεμονόκουπες!
Τον Ιούνη του 2012 ήθελα να ψηφίσω ΚΚΕ γιατί καταλάβαινα ότι αν το ΚΚΕ υποχωρήσει εγώ θα πληρώσω τον λογαριασμό της νέας αντιλαϊκής επίθεσης! Καταλάβαινα μάλιστα ότι αυτές οι απανωτές εκλογές δεν ήταν τίποτε άλλο παρά μία μεγάλη παγίδα για τον λαό. Όμως οι σειρήνες συνέχιζαν να μου υπόσχονται ότι όλα τα προβλήματα θα λυθούν με το μαγικό ραβδί χωρίς εγώ να κουνήσω το δαχτυλάκι μου κι εγώ σαν μαστουρωμένες πήγα και έριξα την ψήφο μου σ’ αυτές! Δεν καταλάβαινα τότε ότι η ψήφος μου είχε τριπλή σημασία! Πρώτον έδινε δύναμη στις σειρήνες, δεύτερον έδινε δύναμη στους φασίστες και τρίτον έριχνε στα τάρταρα το μόνο Κόμμα που υπεράσπιζε τα συμφέροντά μου! Βγήκαν λοιπόν οι Σαμαροβενιζελοκουβέληδες και άρχισαν να με ισοπεδώνουν κι εγώ ζούσα καθημερινά με το φόβο του ρεύματος και του νερού και του σπιτιού που θα μου έπαιρναν οι τράπεζες και η αξιωματική αντιπολίτευση συνέχιζε να φωνάζει ότι θα καταργήσει τα μνημόνια και τους αντιλαϊκούς νόμους όταν αυτή θα έρθει στην εξουσία, καθόμουν κι εγώ στο σπίτι μου και δεν έλεγα να κουνηθώ προς τις συγκεντρώσεις υπεράσπισης των λαϊκών δικαιωμάτων και κατακτήσεων που μόνο το ΚΚΕ έκανε! Περίμενα να πέσουν οι Σαμαροβενιζέλοι σαν ώριμα φρούτα και να έρθει το παλικάρι μας να μου λύσει όλα τα προβλήματα!
Τον Γενάρη του 2015 αποφάσισα να ψηφίσω ΚΚΕ γιατί βαρέθηκα τον Σειρήνα να μου φωνάζει ότι ψηφίζω και φεύγουν διότι στο μεταξύ μου είχαν κόψει το ρεύμα και το νερό και δεν μπορούσα να περιμένω να μου τα συνδέσει ο Ελπίδας όταν αυτός έρθει στη διακυβέρνηση! Αποφάσισα μάλιστα ν’ αρχίσω να κατεβαίνω στους δρόμους στο πλευρό των ταξικών δυνάμεων! Ήρθαν όμως οι εκλογές του Γενάρη του 2015 και ο Σειρήνας μου έταξε ότι θα μου συνδέσει το ρεύμα και το νερό χωρίς να κάνω τίποτα και αυτήν την φορά ήταν μεγάλη η πίεση εξαιτίας της ανέχειάς μου που οξύνθηκε κι έτσι ψήφισα για μια ακόμη φορά τον Ελπίδα!
Στο δημοψήφισμα του Ιούλη του 2015 αποφάσισα να ψηφίσω αυτό που έλεγε το ΚΚΕ γιατί δεν καταλάβαινα την χρησιμότητα ενός δημοψηφίσματος με ένα ερώτημα εκτός τόπου και χρόνου! Δηλαδή εγώ ψήφισα τον Γενάρη του 2015 τον Σειρήνα εξουσιοδοτώντας τον να σκίσει τα μνημόνια κι αυτός με ρωτούσε τώρα αν ήθελα να ψηφίσει κι άλλο, εγώ τον ψήφισα για να μου συνδέσει το ηλεκτρικό και το νερό κι αυτός με ρωτούσε αν ήθελα να με πετάξει και στο δρόμο! Αποφάσισα να ψηφίσω λοιπόν αυτό που έλεγε το ΚΚΕ γιατί πλέον ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι ο Ελπίδας με δουλεύει! Αλλά από την άλλη είχα φτάσει στην πηγή, να μην έπινα νερό;! Άλλωστε ίσως η ψήφος μου να έδινε στον Ελπίδα διαπραγματευτική ισχύ! Ήταν και η εξωκοινοβουλευτική αριστερά που στήριζε τον Ελπίδα και μ’ έβαλε να σκέφτομαι ότι αυτοί στο ΚΚΕ έχουν κάποιο πρόβλημα για να μην καταλαβαίνουν αυτό που καταλάβαιναν όλοι οι υπόλοιποι αριστεροί!
Τον Σεπτέμβρη του 2015 αποφάσισα να ψηφίσω ΚΚΕ γιατί το «ΟΧΙ» που ψήφισα στο δημοψήφισμα σ’ ένα βράδυ έγινε «ΝΑΙ»! Ήμουν πνιγμένος! Από την άλλη σκεφτόμουν ότι αν δεν ψηφίσω τον Ελπίδα θα ξανάρθει η Δεξιά!
«Κι αν έρθει τι θα γίνει, αφού αυτός είναι χειρότερος από τη Δεξιά! Ας πάω να ψηφίσω ΚΚΕ, που έπρεπε να το ψηφίζω από την ώρα που ψήφισα για πρώτη φορά! Κουράγιο δεν έχω να βγω στο δρόμο! Δεν βγήκα ποτέ όλο αυτό το διάστημα! Θα βγω τώρα;! Θα πάω στις εκλογές να ψηφίσω ΚΚΕ»! Αυτά σκεφτόμουν κι έτσι κουρασμένος κι απογοητευμένος όπως ήμουν, όταν ήρθε η ώρα να ψηφίσω παρασύρθηκα πιο βαθιά στην απογοήτευση και στις φοβίες μου και μ’ έφαγε ο καναπές όπως και 750.000 άλλους ψηφοφόρους που είχαν ψηφίσει τον Γενάρη του 2015, αλλά δεν ψήφισαν τον Σεπτέμβρη του ίδιου έτους. Ο Ελπίδας είχε κάνει πολύ καλά τη βρομοδουλειά του!
Το τι θα ψηφίσω στις εκλογές όποτε αυτές έρθουν δεν το συζητώ! Ζω ήδη τρία χρόνια χωρίς νερό και χωρίς ηλεκτρικό! Φυτοζωούμε μαζί με την οικογένειά μου και σε λίγο καιρό η τράπεζα θα μας πάρει το σπίτι! Δεν προλαβαίνω να περιμένω τις ερχόμενες εκλογές, άλλωστε το ΚΚΕ δεν τάζει μαγικά ραβδιά! Μόνη ελπίδα για τη σωτηρία μου και τη σωτηρία του σπιτιού μου οι ταξικές δυνάμεις. Ολοκληρώνω αυτές τις γραμμές και ετοιμάζομαι! Εισιτήριο να πάρω το λεωφορείο δεν έχω και το κέντρο της πόλης απέχει οκτώ χιλιόμετρα! Τα πόδια μου με κρατούν ακόμα! Σήμερα το απόγευμα τα ταξικά σωματεία διαδηλώνουν κατά της φτώχειας και της ανέχειας που μας επιφύλαξε ο Ελπίδας και η κυβέρνησή του! Διαδηλώνουν εκεί που θα μιλήσει ο Ελπίδας, εκεί που δύο χρόνια πριν μου ξαναέταξε λαγούς με πετραχήλια και με κορόιδεψε για να πάρει την ψήφο μου. Δίπλα στα ταξικά σωματεία που διαδηλώνουν είναι η θέση μου, εκεί βρίσκεται η ελπίδα! Πίσω μου έρχεται ο μικρούλης μου έχοντας καρφώσει στο κοντάρι μιας σκούπας το ματοβαμμένο πουκάμισο του γείτονά μου του κομμουνιστή και το ανεμίζει! Κατεβαίνουμε να συναντήσουμε τις στρατιές των ανθρώπων έχοντας ψηλά το ματοβαμμένο πουκάμισο του συντρόφου μας, εγώ για να σώσω το σπίτι μας κι ο μικρούλης μου για ν’ αλλάξει τον κόσμο!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις